Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Aπάντηση στην τοποθέτηση του Δημάρχου στο Δημοτικό Συμβούλιο 15ης Σεπτεμβρίου 2016




Παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την τοποθέτηση του Δημάρχου στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο (15-9-16). Θα μπορούσαμε να πάρουμε κάθε πρόταση που ακούστηκε και να γεμίσουμε σελίδες απαντώντας λέξη προς  λέξη σε όσα ειπώθηκαν. Παρ' όλα αυτά θα σταθούμε μόνο στη ρητορική ερώτηση που έκανε για την αντιπολίτευση: "Έφερε η αντιπολίτευση κάτι και δεν το περάσαμε;"
Προς αποκατάσταση της αλήθειας και για την πληρέστερη ενημέρωση των δημοτών, λοιπόν, να θυμίσουμε στον κ. Ψηνάκη ότι:
1. Η Δύναμη Πολιτών Μαραθώνα ζήτησε πέρυσι τρεις (3) φορές να συζητηθεί το θέμα της ελονοσίας στο Δημοτικό Συμβούλιο και η πλειοψηφία το αρνήθηκε.
2. Η Δύναμη Πολιτών Μαραθώνα ζήτησε επανειλημμένα να συζητηθεί το θέμα των βοθρολυμάτων στους δρόμους και η πλειοψηφία το αρνήθηκε.
3. Έχουμε καταθέσει εγγράφως αίτημα για συνάντηση με τον Δήμαρχο για το θέμα του Γραμματικού εδώ και επτά (7) μήνες, στο οποίο ουδέποτε πήραμε απάντηση.
4. Έχουμε υποβάλλει, επίσης , πρόταση για την διαχείριση των απορριμάτων - κλαδεμάτων (πρόβλημα που απασχόλησε το Δήμο κατά τους θερινούς μήνες ) , αλλά ούτε αυτή τέθηκε σε διάλογο.
5. Κάναμε συνεχείς παρεμβάσεις για τα θέματα της Πολιτικής Προστασίας. Δεν εισακουστήκαμε…




Επισυνάπτουμε τις ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου που εκδώσαμε για τα παραπάνω θέματα
 




26-1-16 αρ.πρωτοκ 1749 έγγραφό μας στο Δήμο για Δράση του για ΧΥΤΑ –ΟΕΔΑ Γραμματικού όπου αναφέραμε:
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ανωτέρω παραμέτρους που συνοπτικά αναφέρουμε, τις μέχρι σήμερα ενέργειες και δεσμεύσεις των εμπλεκομένων φορέων σχετικά με το έργο της ΟΕΔΑ Γραμματικού και κυρίως τα ειδικότερα ζητήματα που έχουν δημιουργηθεί για το εν λόγω έργο και διατυπώνοντας για μία ακόμα φορά, ως Δημοτική Παράταξη, την αντίθεσή μας στη λειτουργία ενός τέτοιου έργου που βρίθει προβλημάτων και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για το περιβάλλον, ζητάμε σήμερα από το Δήμαρχο Μαραθώνα και τους συναρμόδιους φορείς της Δημοτικής Αρχής, όπως:
1.      Προβούν σε τεκμηριωμένη ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου για τις μέχρι σήμερα ενέργειές τους για την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου, εφαρμόσιμου και σύννομου ΤΣΔ για το Δήμο μας.
2.      Ως θεσμικοί φορείς αρθούν στο ύψος του προβλήματος και αναλάβουν πλήρως το θεσμικό ρόλο που τους αναλογεί σχετικά με την ΟΕΔΑ Γραμματικού, ώστε να θέσουν την Περιφέρεια Αττικής και τον ΕΔΣΝΑ προ των δικών τους θεσμικών ευθυνών.
3.      Προτάσσοντας το δημόσιο συμφέρον, την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων των κατοίκων του Δήμου μας, αναλάβουν τις αναγκαίες πρωτοβουλίες και ενέργειες σε επίπεδο γεωλογικών και υδρογεωλογικών μελετών, νομικού και οικονομοτεχνικού ελέγχου, καθώς και της τεχνικής αρτιότητας του έργου, απαιτώντας οι έλεγχοι αυτοί και οι απαιτούμενες μελέτες να γίνουν από ανεξάρτητους και κοινά αποδεκτούς φορείς.


Ο ιστορικός Δήμος Μαραθώνα, διά των κορυφαίων θεσμικών του οργάνων, δηλαδή του Δημάρχου κυρίου Ψηνάκη και του Δημοτικού Συμβουλίου, οφείλει να πρωτοστατήσει στη ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος της διαχείρισης των αποβλήτων, αντί να απουσιάζει θεσμικά.







16-2-2016 επανερχόμαστε απευθυνόμενοι  ΠΡΟΣ ΔΣ-ΔΗΜΑΡΧΟ για το θέμα ΧΥΤΑ Γραμματικού αναφέροντας:

Ο σχεδιασμός προχωρά παρά την ύπαρξη των περιβαλλοντικών υδρο-γεωλογικών, νομικών και οικονομοτεχνικών προβλημάτων που καθιστούν το έργο ακατάλληλο για οποιαδήποτε εναπόθεση. Επιβάλλεται η διερεύνηση της προστασίας του περιβάλλοντος, των υδάτινων πόρων και της ρύπανσης τους που μπορεί να δημιουργήσει η λειτουργία της εγκατάστασης του Γραμματικού, περιλαμβανομένων των γεωτρήσεων και υδρογεωλογικής μελέτης.
Ο ιστορικός Δήμος Μαραθώνα, διά του Δημάρχου κυρίου Ψηνάκη και του Δημοτικού Συμβουλίου, οφείλει να πρωτοστατήσει στη ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος.

1.      Να απαιτήσει την ΑΜΕΣΗ εξέταση του έργου από αξιόπιστους κοινής αποδοχής ειδικούς όπως απαιτούν η Επιτροπή Αναφορών και οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος. Υποχρέωση που βαρύνει την Περιφέρεια.

Να ακούσει την απαίτηση των δημοτών του Μαραθώνα και επιτέλους να πρωτοστατήσει σε δράσεις ώστε να ακουστεί η αγωνία μας και


«Είχαμε προτείνει με τις  παραπάνω επιστολές μας , ο Δήμος μας να απαιτήσει από την Περιφέρεια την ΑΜΕΣΗ εξέταση του έργου από αξιόπιστους κοινής αποδοχής ειδικούς όπως απαιτούν η Επιτροπή Αναφορών και οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος. Υποχρέωση που βαρύνει την Περιφέρεια.

Παρακαλούμε να δεχτείτε άμεσα αντιπροσωπεία της παράταξής μας προκειμένου να σας εκθέσει αναλυτικότερα το ζήτημα»

7-4-2016 τρίτη προσπάθεια να κινητοποιήσουμε το Δήμο μας για ανάληψη ΑΜΕΣΗΣ δράσης για το έργο της ΟΕΔΑ Γραμματικού 

«Κύριε Δήμαρχε,
Με δυο επιστολές (α. 26-1-2016 και β. 16-2-2016) που είχαμε απευθύνει προς εσάς και προς το Δημοτικό Συμβούλιο, αναφέραμε ότι το ζήτημα της ΟΕΔΑ του Γραμματικού είναι πράγματι ακανθώδες, αφού εκτός των περιβαλλοντικών και υδρο-γεωλογικών, τίθενται και μια σειρά άλλων προβλημάτων νομικής και οικονομοτεχνικής φύσεως. Ειδικότερα τίθενται θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, των υδάτινων πόρων και επιμόλυνσης που μπορεί να δημιουργήσει η λειτουργία της. Τα προβλήματα αυτά έχουν διαπιστωθεί από την Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και τους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος που απαιτούν την περαιτέρω διερεύνηση τους, περιλαμβανομένων γεωτρήσεων και υδρογεωλογικής μελέτης.
Ο σχεδιασμός της Περιφέρειας Αττικής προχωρά παρά την ύπαρξη των περιβαλλοντικών υδρο-γεωλογικών, νομικών και οικονομοτεχνικών προβλημάτων που καθιστούν το έργο ακατάλληλο για οποιαδήποτε εναπόθεση.
Είχαμε προτείνει με τις  παραπάνω επιστολές μας , ο Δήμος μας να απαιτήσει από την Περιφέρεια την ΑΜΕΣΗ εξέταση του έργου από αξιόπιστους κοινής αποδοχής ειδικούς όπως απαιτούν η Επιτροπή Αναφορών και οι Επιθεωρητές Περιβάλλοντος. Υποχρέωση που βαρύνει την Περιφέρεια.

Παρακαλούμε να δεχτείτε άμεσα αντιπροσωπεία της παράταξής μας προκειμένου να σας εκθέσει αναλυτικότερα το ζήτημα.»
Ακόμη περιμένουμε να μας δεχτεί ο κ. Δήμαρχος



21 / 12 / 15  Προτάσεις μας για την Πολιτική Προστασία
«κλιμάκιό μας επισκέφτηκε τον αρμόδιο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας κ. Αδάμ Μεγαγιάννη και τον ενημέρωσε για  τις δυνατότητες και τα προβλήματα και τις προτάσεις των εθελοντικών Πυροσβεστικών  Σταθμών  και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που είχαμε επισκεφτεί.
            Προτείναμε και είχε συμφώνησε να γίνει Τοπικό Συντονιστικό Πολιτικής Προστασίας τον Ιανουάριο του 2016.
Έστω και με καθυστέρηση 4 μηνών πραγματοποιείται σήμερα το ΣΤΟ Πολιτικής Προστασίας και θέλουμε να θέσουμε κάποια ερωτήματα:
1.      Έχουν ελεγχθεί από αρμόδιους τα σχολικά κτήρια ως προς την αντισεισμική τους κατάσταση και πυροπροστασία;
2.      Υπάρχει σχέδιο για έκτακτες ανάγκες όπως:
Για Σεισμό: χώροι συγκέντρωσης κατοίκων;
Για  Πυρκαγιά χώροι συγκέντρωσης και σχέδια απομάκρυνσης κατοίκων και κατασκηνωτών;
Μητρώο εμπλεκόμενου προσωπικού και καθηκοντολόγιο κατά περίπτωση; (σεισμού πυρκαγιάς κλπ);
Μητρώο μηχανημάτων (δημοτικών και ιδιωτών);
3.      Έχει αιτηθεί ο Δήμος από την Περιφέρεια την επιτόπου  εκπαίδευση που προσφέρει στους δημοτικούς υπαλλήλους για τη δράση τους σε έκτακτες ανάγκες;
4.      Έχουν ελεγχθεί και συντηρηθεί οι πυροσβεστικοί κρουνοί, τα πυροφυλάκια και οι δεξαμενές;
5.      Έχουν καταγραφεί οι πισίνες του Δήμου μας και έχουν ελεγχθεί αν διαθέτουν κατάλληλο σωλήνα άντλησης από πυροσβεστικό όχημα;
6.      Προσφέρθηκαν στη ΠΥ τα αναγκαία σίδερα για να κατασκευάσει με δική της εργασία και κεραμίδια τα στέγαστρα παραμονής των πυροσβεστών κατά τις 24ώρες βάρδιες πυροφύλαξης;
7.      Έχει ελέγξει την κατάσταση των δασικών δρόμων για εξασφάλιση πρόσβασης των πυροσβεστικών οχημάτων; (και συνεννόηση με δασαρχείο για τυχόν επεμβάσεις)
8.      Πώς θα αξιοποιηθεί το κονδύλι πυροπροστασίας που διατέθηκε στο Δήμο μας (πρόσληψη 3μηνιτών πυροφυλάκων) Για ποια πυροφυλάκια;
9.      Έχουν επισημανθεί τα οικόπεδα που χρειάζονται αποψίλωση και οι ιδιοκτήτες τους. Πρέπει να ειδοποιηθούν σχετικά και να χρεωθούν αναλόγως σε περίπτωση που αδιαφορήσουν οι ιδιοκτήτες και ο Δήμος προχωρήσει στην αποψίλωση των οικοπέδων.

Προτάσεις (πέραν των ανωτέρω)
1.      Να τιμολογηθούν οι εργασίες των εμπλεκομένων οχημάτων και μέσων και να κληθούν οι ιδιοκτήτες να δηλώσουν τη διαθεσιμότητά τους. Υπάρχει σχετική απόφαση Οικονομικής Επιτροπής Περιφέρειας Αττικής.
2.      Να καταγραφούν τα ιδιαίτερα επικίνδυνα οικόπεδα ώστε να κληθούν ιδιοκτήτες τους να τα καθαρίσουν (αξιοποίηση κτηματολογίου)
3.      Να συγκροτήσει ο Δήμος Εθελοντική Ομάδα Πυροσβεστών από μέλη που θα προσφέρουν όλοι οι σύλλογοι της περιοχής (πχ. 2-3 άτομα κάθε σύλλογος) ώστε να δημιουργηθεί αξιόλογο σώμα που να εκπαιδευτεί και να καλύπτεται ασφαλιστικά όπως από εφέτος εφαρμόζεται. Επίσης θα μπορούν να υπάρχουν και άτομα (όχι πυροσβέστες) που θα προσφέρουν σε άλλες επικουρικές εργασίες (πυροφύλαξη, κλείσιμο δασικών προσβάσεων σε επικίνδυνες ημέρες, καθήκντα τροχονόμου κλπ).
4.      Να μετακινηθεί το πυροφυλάκιο που τοποθέτησε ο ΣΠΑΠ στο πάρκινκ μετά τον Άγιο Πέτρο, στην παλαιά θέση κοντά στις κεραίες από όπου έχει καλύτερη ορατότητα προς όλη την περιοχή.»
Είναι χαρακτηριστικό ότι το παραπάνω έγγραφό μας ήταν και η μοναδική εισήγηση του κ. Μεγαγιάννη (αρμόδιου Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας) στο Τοπικό Συμβούλιο Πολιτ Προστασίας που έγινε 5-5-16 Και παρόλο που υποσχέθηκε να το επαναλάβει καλύτερα προετοιμασμένο με τις παρατηρήσεις των συμμετέχοντων αυτό ποτέ δεν έγινε.

13-5-16 Έγγραφό μας για νομιμότητα επέκτασης «DEFACTO» με OPENBAR

«έγγραφο της Δνσης Αστυνομίας Β.Α. Αττικής, Τμήμα Τουριστικής Αστυνομίας με αρ. Πρωτ. 1020/164/3-α της 29-9-2015, καταγράφονται σωρεία παρανομιών, οι οποίες επιγραμματικά αφορούν:
1)      Χρήση του αιγιαλού χωρίς τη νόμιμη άδεια (η αίτηση προς το Δήμο δεν αποτελεί άδεια χρήσης αιγιαλού).
2)      Τροποποίηση (ουσιωδών) όρων της υπ’ αριθ. 805/15-2-1999 άδειας λειτουργίας (επέκταση κατηγορίας, τροποποίηση – διαμόρφωση χώρων κλπ. χωρίς άδεια).
3)      Ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε κατασκευασμένη ξύλινη εξέδρα επί του αιγιαλού χωρίς τη σχετική άδεια.
4)      Το κατάστημα δεν είχε άδεια λειτουργίας μουσικών οργάνων.

Η Δημοτική Αρχή οφείλει να μας ενημερώσει σε ποιες άμεσες ενέργειες προέβη για την αποκατάσταση αυτών των παρανομικών και εάν προχώρησε στις απαιτούμενες από το νόμο ενέργειες, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που προκύπτουν από το Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης» αλλά και την κείμενη νομοθεσία περί Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και περί χρήσης αιγιαλού.

Επέβαλλε ως όφειλε η Δημοτική Αρχή τα νόμιμα και προέβη στους καταλογισμούς λόγω της παράνομης και άνευ αδείας χρήσης αιγιαλού; Ας υπογραμμίσουμε εδώ ότι σύμφωνα με το Ν. 2971/2001 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αλλά και τη σχετική εξουσιοδοτική ΚΥΑ ΔΔΠ0005159/586ΒΈΞ2015/7-4-2015 (ΦΕΚ 578 Β’), η παραχώρηση αιγιαλού σε ιδιώτη γίνεται μόνον κατόπιν ανταλλάγματος.

Ακολουθήθηκε η από τη νομοθεσία προβλεπόμενη διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης αιγιαλού;

Ποια είναι σήμερα η κατάσταση για τη λειτουργία του εν λόγω καταστήματος; Έχει αδειοδοτηθεί η επέκτασή του ή έχει γίνει αποξήλωση των επεκτάσεων; Έχει τροποποιηθεί η άδεια λειτουργίας ή έχει εκδοθεί νέα; Εισέπραξαν ο Δήμος και το Δημόσιο τα αναλογούντα τέλη ή και πρόστιμα, εάν επιβλήθηκαν;

Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι  η μη τήρηση των νόμιμων διαδικασιών και η εξαίρεση από την καταβολή τελών και δικαιωμάτων, νοθεύουν τον τοπικό ανταγωνισμό και προκαλούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη της περιοχής, αφού ουσιαστικά σημαίνουν μεροληπτική αντιμετώπιση. Ταυτόχρονα δεν διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον, η προστασία περιβάλλοντος και καταναλωτών, αλλά και δεν διασφαλίζονται τα δημοτικά και δημόσια έσοδα, εις βάρος των υπολοίπων πολιτών που καταβάλλουν τα νόμιμα και ακολουθούν τις νόμιμες διαδικασίες.»

6-5-2015 Προτείναμε για τα κλαδέματα
Το πρόβλημα της διάθεσης κλαδιών είναι ένα χρόνιο πρόβλημα στο Δήμο Μαραθώνα που τείνει να ενταθεί το αμέσως επόμενο διάστημα. Το πρόβλημα αυτό αποτελεί και αιτία οικονομικής αιμορραγίας για το Δήμο άρα και για τους δημότες. Τα κλαδιά ανακατεύονται με σκουπίδια και θρυμματισμένα ή όχι καταλήγουν στη χωματερή της Φυλής όπου πληρώνουμε 50 € τον τόνο. Αν υπολογιστεί πως στο Δήμο παράγονται κάθε χρόνο 8.000 Τόνοι τότε το έξοδο για τη διάθεση τους στη χωματερή είναι  8.000 επί 50 € = 400.000 € χωρίς να υπολογίσουμε τα έξοδα μεταφοράς.
Χρειάζεται άμεσα ριζική αλλαγή διαχείρισης των κλαδεμάτων
1)   Οι δημότες να συσσωρεύουν τα κλαδέματα καθαρά (όχι σε σακούλες και χωρίς άλλα υλικά) σε ένα καθαρό σημείο, όχι δίπλα σε κάδους γιατί γίνονται εστία σκουπιδιών και ανακατεύονται με αυτά.
2)   Ο Δήμος μετά από τηλεφώνημα δημότη να τα παίρνει δωρεάν και να τα θρυμματίζει επί τόπου. Σημειώνεται ότι τα λεφτά που ζητάει σήμερα ο Δήμος αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για ορισμένους δημότες οι οποίοι, για να μην πληρώσουν αφήνουν τα κλαδιά δίπλα στους κάδους. Τα κλαδιά ανακατεύονται με σκουπίδια με αποτέλεσμα ο Δήμος να πληρώνει περισσότερα από όσα εισέπραξε από τον δημότη για να τα διαθέσει στη χωματερή. Το ροκανίδι που προκύπτει μπορεί να επιστρέφεται στο δημότη ή να αποθηκεύεται σε κατάλληλο χώρο και να διατίθεται δωρεάν για πολλές χρήσεις: α. στις γλάστρες και στον κήπο: εμπλουτίζει, λιπαίνει, και αερίζει το χώμα. β. σε καμένες και πετρώδεις εκτάσεις του βουνού για ανάκτηση εδαφών γ. στο τζάκι.
Η Δύναμη Πολιτών καλεί το Δήμο, τους δημότες, όλους μας να δράσουμε άμεσα για μια γόνιμη και επωφελή διαχείριση των κλαδιών.

4-12-2015 Επανήλθαμε για τα αναφέροντας:

«ΚΛΑΔΕΜΜΑΤΑ = Σπατάλες και περιβαλλοντική αναλγησία της Δημοτικής Αρχής

Το Δημοτικό Συμβούλιο  τον Γενάρη ανέθεσε στον Δήμαρχο με κάθε απαραίτητη ενέργεια ορθής διαχείρισης των κλαδευτικών υπολειμμάτων να φροντίσει «να μην καταλήγουν στον ΧΥΤΑ».
Αντί για αυτό ο Δήμος για πολλοστή φορά αναθέτει σε εργολάβους την απομάκρυνση κλαδιών πληρώνοντας 10 € το κυβικό μέτρο!! και τα κλαδέμματα παραδίδονται στο ΧΥΤΑ Φυλής ως σύμμεικτα, όπου ο Δήμος χρεώνεται ακόμη 50€ τον τόνο για τέλη εισόδου.
Επειδή τα κλαδέμματα είναι «αέρας» και αν φορτωθούν «επιμελώς» μπορεί ακόμη περισσότερο να αυξηθεί ο όγκος τους το κόστος απομάκρυνσης τους θα είναι πολύ μεγάλο. Για τα 3.700 κυβικά θα πληρώσουμε 36.000 € στον εργολάβο και περίπου 4.000€ για τέλη εισόδου στο ΧΥΤΑ Φυλής. Φοβόμαστε ότι έτσι το κονδύλι θα αξανεμισθεί χωρίς να καθαρίσει ο Δήμος μας.
Με τη μέθοδο αυτή πετάμε ως σκουπίδι ένα πολύτιμο υλικό που είναι τα κλαδέμματα τα χρυσοπληρώνουμε και το βασικότερο γεμίζοντας ταχύτερα τη Φυλή που εξαντλεί τα όρια της.

Αγοράστηκε με 30.750 € θρυμματοποιητής κλαδιών που μήνες παρέμενε ανενεργός. Ίσως για να δρομολογηθούν οι εργολαβίες των δεκάδων χιλιάδων. Και τώρα που ξεμούδιασε αντί να κάνει υπερωρίες υπολειτουργεί.

Ο Δήμος αποδέχεται την λαθραία απόθεση των κλαδεμμάτων στους κοινόχρηστους χώρους όπου αναμειγνύονται με μπάζα έπιπλα κ.ά. μετατρεπόμενα από πολύτιμο καθαρό υλικό σε σύμμεικτο σκουπίδι για να οδηγηθεί στη χωματερή χρυσοπληρωμένο(μπορεί και 100 € ο τόνος).
Το κόστος μόνον της τελευταίας εργολαβίας  θα μας εξασφάλιζε την αγορά και δεύτερου θρυμματοποιητή. Ακόμη και τις υπερωρίες για την απομάκρυνση των κλαδεμμάτων με επιτόπου θρυμματισμό.
Γιατί  κάτι τόσο απλό και συμφέρων οικονομικά και περιβαντολογικά δεν το προχωράνε;
Ποια συμφέροντα το εμποδίζουν;
Ποιοι κατάφεραν να αγορασθεί μόνον ένας θρυμματοποιητής ενώ υπεύθυνοι του Δήμου εισηγούνταν την αγορά τριών, και αυτός να παραμείνει αδρανής για μήνες;

Αυτή η κακοδιαχείριση εξηγεί γιατί έχουμε πανάκριβα Δημοτικά Τέλη 2,04€/τμ  το έτος όταν ο γειτονικός μας Δήμος Διονύσου με παρόμοια χαρακτηριστικά και διπλάσιους εργαζόμενους στην καθαριότητα (100 άτομα ενώ ο Μαραθώνας έχει 50) χρεώνει τα μισά 1,03 €/τμ.
Η Δύναμη Πολιτών εγκαίρως από τον Ιούνιο είχε προτείνει οικονομικότερη και φιλικότερη στο περιβάλλον λύση.
1)  Να ενημερωθούν οι Δημότες για το σωστό τρόπο διαχείρισης των κλαδεμμάτων – πρασίνων, στους λογαριασμούς, στα σχολεία στη λαϊκή στα δημοτικά καταστήματα, στο διαδίκτυο στις εφημερίδες κλπ κλπ. Μα κυρίως κάθε δημοτικός παράγοντας να ενημερώνει και να παροτρύνει  τους συμπολίτες μας.
2)    Να συσσωρεύουν τα κλαδέματα καθαρά (όχι σε σακούλες και χωρίς άλλα υλικά) σε ένα καθαρό σημείο, και να μην ανακατεύονται με άλλα υλικά.
3) Να καταργηθεί το τέλος αποκομιδής των καθαρών κλαδεμμάτων (30 € το φορτηγό) Το 2014 εισπράχθηκαν μόλις 14.783€. ενώ η μεταφορά των κλαδεμμάτων στη Φυλή τους στοίχισε ίσως και 400.000€ καθώς τα κλαδιά ανακατεμένα με σκουπίδια ο Δήμος να πληρώνει περισσότερα από όσα εισέπραξε από τον δημότη, για να τα διαθέσει στη χωματερή. Ο Δήμος να τα παίρνει δωρεάν καθαρά και να τα θρυμματίζει επί τόπου. Το ροκανίδι που προκύπτει μπορεί να παραδίδεται στο δημότη ή να αποθηκεύεται σε κατάλληλο χώρο και να διατίθεται δωρεάν για πολλές χρήσεις: α. στις γλάστρες και στον κήπο: εμπλουτίζει, λιπαίνει, και αερίζει το χώμα. β. σε καμένες και πετρώδεις εκτάσεις του βουνού για ανάκτηση εδαφών γ. ακόμη και στο τζάκι.
Θα μπορούσε η εργολαβία τουλάχιστον να αφορούσε καθαρισμό των κλαδεμμάτων ώστε να παραδίδονται δωρεάν στη Φυλή ως κλαδέμματα.
Η Δύναμη Πολιτών καταγγέλει τη συνέχεια του φαγοποτιού με τα κλαδέμματα και καλεί τους δημότες, να δράσουμε άμεσα για μια γόνιμη και επωφελή διαχείριση των κλαδιών.»



Αυτά σαν παράδειγμα μόνο της αντιμετώπισης που επιφυλάσσει ο Δήμαρχος σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης για το "κοινό καλό" για το οποίο μας λέει ότι ενδιαφέρεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου